پیشگویی هوپی (ستاره آبی)


همیشه از انرژی اتمی به عنوان انرژی پاک برای حفظ محیط زیست یاد کرده اند. ولی بعد از حادثه ژاپن به نظر نمی آید خیلی هم تمییز باشد. در حال حاضر 443 نیروگاه اتمی در دنیا در شبکه هستند که با تکرار حوادث چرنوبیل و فوکو شیما قادرند نسل انسان را به دایناسور ها ملحق کنند. پس تکلیف چیست؟

یادم آمد از پیشگویی هوپی (ستاره آبی)

هوپی از پیشگویی های باستانی بومیان آمریکای شمالی است که می گوید روز پاک سازی، ستاره آبی در آسمان پدیدار می شود. او در آسمان می رقصد و ماسکش را از صورت بر می دارد.

در آن روز ها به آسمان می نگریم و شاهد رجعت دو برادری که در آفرینش هستی کمک کرده اند، خواهیم بود: پوگانقویا نگهبان قطب شمال و برادرش پالونگاوایا نگهبان قطب جنوب.

در آن روزها، ستاره آبی نزدیک عموزاده هایش می آید و آنان زمین را به جهت گردش اصلی اش برمی گردانند.

رجعت ستاره آبی مانند زنگ ساعتی است که روز نو و راه تازه زندگی را به ما نوید می دهد و می گوید جهانی تازه در حال آمدن است و تغییر از اینجا شروع می شود.

به فاصله کمی، دوقلوهای کاچینای قرمز پدیدار می شوند و روز تخلیص خواهد آمد و پیام آورانی برای آنانی که راه قدیم زندگی را به یاد آورند در پی خواهند آمد. بسیار مهم است که بتوان این پیام ها را درک کرد. پیام هایی که فقط آموزش های کهن قدرت درک پیام را دارند و در هر موجود زنده و حتی هر قطره خون ما هم یافت می شود.

از این روز، زمین و تمام مخلوقاتش برای ابد تغییر خواهند کرد. به همه چیز از کوچک تا بزرگ امکان تغییر داده خواهد شد. آنانی که به آموزش های کهن و راه طبیعی زندگی برگردند و بتوانند در جشن تغییر برقصند نجات خواهند یافت تا جهان را دوباره بسازند.

ظهور دوقلوها هفت سال به طول می انجامد و آخرین امکان تغییر روش ما خواهد بود. هر چه ما تجربه می کنیم، نتیجه انتخاب ماست.

در صورت علاقه به مطالعه بیشتر به لینک های ریز مراجعه کنید:

https://adabkadeh.com/?p=353

http://projectavalon.net/forum4/showthread.php?18290-Hopi-blue-star-prophecy

http://www.nei.org/resourcesandstats/nuclear_statistics/worldstatistics/

http://www.businessweek.com/news/2011-03-15/health-effect-of-radiation-poisoning-questions-and-answers.html


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *